Co můžeme vyřešit
Pomocí aplikace HelpDesk má uživatel možnost snadno, rychle a přehledně vyřešit svůj požadavek, případně problém v oblasti IT, tj. nejen samotného PC, periferií jako je tiskárna, scaner, čtečky a pod., ale také v oblasti softwarové podpory - vzniklé problémy s IS, kancelářskými programy, internetovým připojením, nastavením sítě, přístupových práv k souborům a adresářům, používání a nastavení e-mailových klientů, antivirové programy, zajištění bezpečnosti a mnoho dalších. Dále je to možnost on-line školení jednotlivých produktů používaných v rámci DS Havířov, používání interaktivní nápovědy pro SW řešení a pod.
Činnosti zajišťované prostřednictvím aplikace HelpDesk

Přehled prováděných činností oddělení IT , které lze řešit prostřednictvím aplikace Help Desk . | |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Možnosti a funkce
- Možnost zadat požadavek odkudkoli kde je k dispozici internetové připojení (PC, notebook, mobilní telefon, internetová kavárna).
- Možnost přehledného sledování historie požadavků - (připravujeme)
- Automatická informace o změnách požadavků jak pro zadavatele, tak pro řešitele, s odkazem na konkrétní požadavek v systému - nemusíte nic složitě hledat abyste zjistili aktuální stav požadavku.
- Možnost vkládání příloh pro ujasnění požadavků a tím jejich rychlejší vyřízení.
- Možnost volby kategorií, do které požadavek spadá pro zadání požadavku přímo týmu řešitelů, který se touto oblastí zabývá.
- Možnost zobrazení kompletního chodu požadavku včetně všech zainteresovaných osob.
- Možnost skrytých komentářů pro tým řešitelů, který není zadavateli zobrazen.
- Filtrování požadavků dle zadaných přesných kritérií.
- Možnost přiřazení priority k požadavkům.
- Možnost vyhledání konkrétního případu dle jeho čísla.