Co můžeme vyřešit

Pomocí aplikace HelpDesk má uživatel možnost snadno, rychle a přehledně vyřešit svůj požadavek, případně problém v oblasti IT, tj. nejen samotného PC, periferií jako je tiskárna, scaner, čtečky a pod., ale také v oblasti softwarové podpory - vzniklé problémy s IS, kancelářskými programy, internetovým připojením, nastavením sítě, přístupových práv k souborům a adresářům, používání a nastavení e-mailových klientů, antivirové programy, zajištění bezpečnosti a mnoho dalších. Dále je to možnost on-line školení jednotlivých produktů používaných v rámci DS Havířov, používání interaktivní nápovědy pro SW řešení a pod.

 

Činnosti zajišťované prostřednictvím aplikace HelpDesk

 

        Přehled prováděných činností oddělení IT ,  které lze řešit prostřednictvím aplikace  Help Desk .
  • HW podpora - zajištění instalace, nastavení a opravy PC, notebooků, monitorů a tiskáren.
  • SW podpora - instalace a nastavení softwarového vybavení, upgrade jednotlivých PC, školení, evidence kolizních případů, jejich odstranění a projednání s dodavateli SW.
  • Přístupy a bezpečnost - nastavení přístupů k souborům a adresářům pro vybrané uživatele, zajištění optimálního zabezpečení veškerého chodu IS a IT, antivirová ochrana aj.
  • Správa uživatelských účtů - tvorba a nastavení uživatelských účtů pro přístup do jednotlivých IS, elektronické pošty, adresářových struktur serveru a pod.
  • Správa datových center a zálohování - nastavení parametrů a provádění pravidelných záloh serverových aplikací a uživatelských účtů a souborů.
  • Uživatelská podpora - tvorba a správa uživatelských manuálů jejich aktualizace a poskytování příslušným uživatelským skupinám.
  • Správa E-mail serveru a telekomunikací - nastavení a správa nových a stávajících uživatelských E-mailových účtů, správa a nastavení serveru a klientských aplikací. Zajištění nastavení, zabezpečení a údržby telekomunikačních zařízení.
  • Správa sítě - zajištění nastavení, správy a údržby sítě, evidence rozvržení a topologie sítě včetně záložních zdrojů pro zajištění propojení lokalit Luna a Helios s důrazem na bezproblémový chod obou středisek.
  • Správa domény a RS - zajištění aktualizace, správa a nastavení redakčního systému pro tvorbu www stránek DS Havířov, p. o.

 

Možnosti a funkce

  • Možnost zadat požadavek odkudkoli kde je k dispozici internetové připojení (PC, notebook, mobilní telefon, internetová kavárna).
  • Možnost přehledného sledování historie požadavků - (připravujeme)
  • Automatická informace o změnách požadavků jak pro zadavatele, tak pro řešitele, s odkazem na konkrétní požadavek v systému - nemusíte nic složitě hledat abyste zjistili aktuální stav požadavku.
  • Možnost vkládání příloh pro ujasnění požadavků a tím jejich rychlejší vyřízení.
  • Možnost volby kategorií, do které požadavek spadá pro zadání požadavku přímo týmu řešitelů, který se touto oblastí zabývá.
  • Možnost zobrazení kompletního chodu požadavku včetně všech zainteresovaných osob.
  • Možnost skrytých komentářů pro tým řešitelů, který není zadavateli zobrazen.
  • Filtrování požadavků dle zadaných přesných kritérií.
  • Možnost přiřazení priority k požadavkům.
  • Možnost vyhledání konkrétního případu dle jeho čísla.
 
 
Soubor s přehledem o stavu řešení vašeho požadavku můžete najít   zde  .  
Upozornění:  údaje v tomto souboru jsou zobrazovány s 24 hodinovým zpožděním. Pokud jste tedy právě zadali požadavek k řešení, v tomto souboru se informace o průběhu řešení zobrazí až za 24 hodin. V případě potřeby nás můžete přímo kontaktovat na telefonním čísle:   731 266 599 .

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode